FAQ
HOE KUNNEN WE JE HELPEN?
Kun je niet vinden wat je zoekt? Stuur dan gerust een e-mail naar: verkoop@intervlag.nl
Of zoek je vraag tussen een van de onderstaande onderwerpen.
Website
Waarom zie ik geen prijzen?
We only sell to resellers. For this reason the prices are not publicly available. If you are interested in our prices, just call or email us so we can help you. If you register, we will review your information and within 24 hours you can log in.
Product
Ik wil een aangepaste beachflag, is dat mogelijk?
Op maat gemaakte beachflags zijn niet bedoeld om te worden gebruikt met onze eigen stokkensets. Beachflags zijn zeer gevoelig voor een perfecte pasvorm. We hebben er veel tijd in gestoken om dit voor elkaar te krijgen met onze eigen stokkensets. Als je een vlag wil voor een stokkenset van een andere leverancier, hebben wij deze ervaring niet en is de kans op een goede pasvorm veel kleiner. Daarom kunnen wij geen pasvorm garanderen op beachflags buiten die van ons.
Dat betekent niet dat we ze niet kunnen maken. Je kan het bestand opmaken in het sjabloon zoals voorheen. Wij zullen ze dan gewoon voor je maken zonder extra kosten. De beachflagbanden zullen normaal gesproken van elastiek zijn. Dit materiaal heeft letterlijk en figuurlijk een grotere flexibiliteit in de geschiktheid voor verschillende stokken.
Dat betekent niet dat we ze niet kunnen maken. Je kan het bestand opmaken in het sjabloon zoals voorheen. Wij zullen ze dan gewoon voor je maken zonder extra kosten. De beachflagbanden zullen normaal gesproken van elastiek zijn. Dit materiaal heeft letterlijk en figuurlijk een grotere flexibiliteit in de geschiktheid voor verschillende stokken.
Als ik goed naar mijn vlag kijk, is het beeld niet scherp, is dit normaal?
Vlaggenstof is niet te vergelijken met papier. In sommige gevallen zorgt de structuur van de stof ervoor dat inkt lichtjes uitloopt. Dat zie je alleen als je er met je neus tegenaan zit, maar zo gebruik je een vlag natuurlijk niet. De vlag ziet er mooi uit als hij in de vlaggenmast hangt
Mijn vlag wijkt enkele centimeters af van wat ik besteld heb, is dit normaal?
Ja, dit is normaal. Onze materialen zijn rekbaar, dit betekent dat het formaat altijd iets afwijkt tijdens de montage, als het wordt opgehangen of als het plat wordt gelegd. Wij proberen altijd te streven naar de exacte maat, maar in sommige gevallen kan er een afwijking zijn van maximaal 5%
Verkopen jullie ook frames voor peesdoeken?
Ja, we hebben hier een partner voor. Dus we kunnen je het complete product aanbieden. Het frame is niet via de website te bestellen. Uiteraard kan je ons hierover bellen of mailen.
Duurzaamheid
Hoe lang gaat een vlag mee?
De levensduur van een vlag is gemiddeld 3 tot 6 maanden. Dit is echter sterk afhankelijk van het weer.
Daarom adviseren wij om de vlag bij windkracht 6 van de vlaggenmast te halen. Als de vlag een storm moet doorstaan, kan hij natuurlijk wel in één dag kapot gaan
Daarom adviseren wij om de vlag bij windkracht 6 van de vlaggenmast te halen. Als de vlag een storm moet doorstaan, kan hij natuurlijk wel in één dag kapot gaan
Wanneer moet ik mijn vlaggen uit de vlaggenmast halen?
Vanaf windkracht 6 is er een verhoogd risico op slijtage. Wij raden aan om de vlag bij windkracht 6 of hoger af te halen. Doet je dat niet, dan is de kans groot dat de vlag aan de buitenranden gaat rafelen.
Verzenden
Kan ik mijn pakket volgen?
Je ontvangt automatisch een track & trace van ons zodra de bestelling is verzonden. Met deze link kan je de status van je bestelling volgen. DHL levert altijd tussen 8:00 uur en 18:00 uur voor standaard zendingen. Daarnaast is er ook een optie om het pakket voor 11:00 uur aan te bieden.
Versturen jullie ook bestellingen met mijn naam op de pakbon?
Dat is geen enkel probleem. Wij zijn hier volledig op ingericht omdat wij alleen als groothandel optreden. Jouw naam komt als afzender op het etiket te staan. Jouw klanten zijn de jouwe en hoewel zij onze producten zullen gebruiken zijn zij niet onze doelgroep, je bent onze doelgroep. Misbruik hiervan kost ons meer dan het oplevert en in ieder geval zal je een beter aanspreekpunt voor je klant zijn dan wij ooit kunnen zijn.
Factuur
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Je ontvangt de factuur altijd nadat wij de bestelling hebben verzonden.
Wat is julie betalingstermijn?
De betalingstermijn bedraagt 30 dagen na ontvangst van de factuur.
Garantie
De vlag van mijn klant is snel beschadigd, wat is jullie garantie?
Vlaggen zijn gebruikersproducten die schade kunnen oplopen. Onder slechte omstandigheden kan de vlag binnen een dag beschadigen. Omdat wij hier geen invloed op hebben, geven wij geen garantie op de vlaggen.